Waiting on Wednesday #158 (Lucky in Love von Kasie West)

Diamond93 | Mittwoch, 5. Oktober 2016 |

Die Idee dabei ist, jeden Mittwoch ein Buch vorzustellen, das demnächst erscheinen wird und das man unbedingt lesen möchte.

Diese Woche möchte ich euch folgendes Buch vorstellen:


 Darum gehts:

Maddie doesn't believe in luck. She's all about hard work and planning ahead. But one night, on a whim, she buys a lottery ticket. And then, to her astonishment -- She wins!

In a flash, Maddie's life is unrecognizable. No more stressing about college scholarships. Suddenly, she's talking about renting a yacht. And being in the spotlight at school is fun... until rumors start flying, and random people ask her for loans. Now, Maddie isn't sure who she can trust.

Except for Seth Nguyen, her funny, charming coworker at the local zoo. Seth doesn't seem aware of Maddie's big news. And, for some reason, she doesn't want to tell him.
But what will happen if he learns her secret?

Erscheinungsdatum: 25. Juli 2017


Zwar kommt dieses Buch erst in ein paar (10) Monaten raus, aber ich dachte, 
ich stelle es euch schon mal vor :)
Das Cover ist zuckersüß, wie eigentlich alle Cover von Kasie Wests Büchern.
Und ich finde die Kurzbeschreibung auch ganz toll und freue mich schon sehr auf ein weiteres Buch von Kasie West :)


Steht das Buch auch auf eurer Wunschliste? 


Quelle: Goodreads

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen