Die ersten Neuzugänge in diesem Jahr...

Diamond93 | Sonntag, 10. März 2019 |


Die letzten zwei Monate sind ein paar tolle Neuerscheinungen bei mir eingezogen, 
die ich dir heute gerne zeigen möchte.


Kurzbeschreibung:
You must be strong enough to strike and strike and strike again without tiring.

The first lesson is to make yourself strong.

After the jaw-dropping revelation that Oak is the heir to Faerie, Jude must keep her younger brother safe. To do so, she has bound the wicked king, Cardan, to her, and made herself the power behind the throne. Navigating the constantly shifting political alliances of Faerie would be difficult enough if Cardan were easy to control. But he does everything in his power to humiliate and undermine her even as his fascination with her remains undiminished.

When it becomes all too clear that someone close to Jude means to betray her, threatening her own life and the lives of everyone she loves, Jude must uncover the traitor and fight her own complicated feelings for Cardan to maintain control as a mortal in a Faerie world.



Kurzbeschreibung:
Lacey Barnes has dreamt of being in a movie for as long as she can remember. However, while her dream did include working alongside the hottest actor in Hollywood, it didn’t involve having to finish up her senior year of high school at the same time she was getting her big break. Although that is nothing compared to Donavan, the straight-laced student her father hires to tutor her, who is a full-on nightmare.

As Lacey struggles to juggle her burgeoning career, some on-set sabotage, and an off-screen romance with the unlikeliest of leading men, she quickly learns that sometimes the best stories happen when you go off script.







Kurzbeschreibung:
Jesse Lachlin is cursed.

So the town folklore says, but while Jesse’s had his fair share of tragedy, the only curse he believes is in his grandmother’s will: in order to inherit his family farm he must win the approval of his childhood best friend, the girl he froze out his freshman year, Scarlett Copeland.

Scarlett Copeland is psychic.

Glory Gardner tells Scarlett she has hidden psychic abilities, but Scarlett thinks Glory is delusional. What is real is Scarlett’s father’s irrational fears, controlling attitude, and the dark secrets at home. Scarlett may have a way to escape, but there’s a hitch: she’ll have to rely on the one person she used to trust, the same boy who broke her heart, Jesse Lachlin.

Each midnight meeting pushes Jesse and Scarlett to confront their secrets and their feelings for each other. But as love blooms, the curse rears its ugly head…


Hallo liebe Vorbestellungen!
Nachdem ich "The Cruel Prince" letztes Jahr in einem Rutsch verschlungen hatte, musste ich die Fortsetzung "The Wicked King" natürlich unbedingt vorbestellen. 
Ich bin zwar noch nicht dazu gekommen, es zu lesen, aber ich freue mich schon wahnsinnig darauf!
Auch die neuesten Bücher von Kasie West und Katie McGarry hatte ich vorbestellt, da beide Autorinnen zu meinen Favoriten gehören.


Kurzbeschreibung:
Lowen Ashleigh is a struggling writer on the brink of financial ruin when she accepts the job offer of a lifetime. Jeremy Crawford, husband of bestselling author Verity Crawford, has hired Lowen to complete the remaining books in a successful series his injured wife is unable to finish.

Lowen arrives at the Crawford home, ready to sort through years of Verity's notes and outlines, hoping to find enough material to get her started. What Lowen doesn't expect to uncover in the chaotic office is an unfinished autobiography Verity never intended for anyone to read. Page after page of bone-chilling admissions, including Verity's recollection of what really happened the day her daughter died.

Lowen decides to keep the manuscript hidden from Jeremy, knowing its contents would devastate the already grieving father. But as Lowen's feelings for Jeremy begin to intensify, she recognizes all the ways she could benefit if he were to read his wife's words. After all, no matter how devoted Jeremy is to his injured wife, a truth this horrifying would make it impossible for him to continue to love her.


Wenn du meinen Blog schon länger verfolgst, weißt du sicherlich, dass ich die Bücher von Colleen Hoover absolut vergöttere. Da durfte ihr neuer Thriller nicht fehlen.
Ich hab schon sehr viel gutes darüber gehört und bin sehr neugierig.





Kurzbeschreibung:
Als Madison Montgomery nach einem schrecklichen Schicksalsschlag mit ihrem Vater in die Hamptons zieht, will sie nur eins: unsichtbar bleiben und keine Aufmerksamkeit erregen. Doch bereits am ersten Tag an ihrer neuen Privatschule gerät sie ins Visier des Elite Kings Club - einer Gruppe gefährlicher Bad Boys. Bishop Vincent Hayes, der Anführer, zieht sie wie magisch in seinen Bann aus verbotenen Gefühlen, Macht und Geheimnissen. Geheimnisse, die mit den Elite Kings anfangen und enden und die Madisons Welt für immer aus den Angeln heben.








Kurzbeschreibung:
Als Micah auf ihren neuen Nachbarn trifft, kann sie es nicht glauben: Es ist ausgerechnet Julian, der wenige Wochen zuvor ihretwegen seinen Job verloren hat. Micah fühlt sich schrecklich deswegen, vor allem weil Julian kühl und abweisend zu ihr ist und ihr nicht mal die Gelegenheit gibt, sich zu entschuldigen. Doch seine undurchdringliche Art fasziniert Micah, und sie will ihn unbedingt näher kennenlernen. Dabei findet sie heraus, dass Julian nicht nur sie, sondern alle Menschen auf Abstand hält, denn er hat ein Geheimnis - ein Geheimnis, das die Art, wie sie ihn sieht, für immer verändern könnte ...
 




Der LYX Verlag bringt dieses Jahr wirklich sehr viele tolle Bücher raus, die ich am liebsten alle gerne hätte. 
Im Januar kamen diese beiden Bücher raus und gehörten zu den Neuerscheinungen, die ganz weit oben auf meiner Wunschliste standen.
Auf den ersten Teil der "Elite Kings Club"-Trilogie freue ich mich sehr, da es mich an eine Mischung aus "Paper Princess" von Erin Watt und "Save Me" von Mona Kasten erinnert.
Und der neue Roman von Laura Kneidl "Someone New" wurde mir netterweise vom LYX Verlag/Bastei Lübbe als Rezensionsexemplar zugesendet :)
Hab so viel gutes gehört und freue mich wahnsinnig darauf!


Kurzbeschreibung:
Crush: a strong and often short-lived infatuation, particularly for someone beyond your reach…

Darcy Barrett has undertaken a global survey of men. She’s travelled the world, and can categorically say that no one measures up to Tom Valeska, whose only flaw is that Darcy’s twin brother Jamie saw him first and claimed him forever as his best friend. Despite Darcy’s best efforts, Tom’s off limits and loyal to her brother, 99%. That’s the problem with finding her dream man at age eight and peaking in her photography career at age twenty—ever since, she’s had to learn to settle for good enough.

When Darcy and Jamie inherit a tumble-down cottage from their grandmother, they’re left with strict instructions to bring it back to its former glory and sell the property. Darcy plans to be in an aisle seat halfway across the ocean as soon as the renovations start, but before she can cut and run, she finds a familiar face on her porch: house-flipper extraordinaire Tom’s arrived, he’s bearing power tools, and he’s single for the first time in almost a decade.

Suddenly Darcy’s considering sticking around to make sure her twin doesn’t ruin the cottage’s inherent magic with his penchant for grey and chrome. She’s definitely not staying because of her new business partner’s tight t-shirts, or that perfect face that's inspiring her to pick up her camera again. Soon sparks are flying—and it’s not the faulty wiring. It turns out one percent of Tom’s heart might not be enough for Darcy anymore. This time around, she’s switching things up. She’s going to make Tom Valeska 99 percent hers. 


"The Hating Game" von Sally Thorne hatte mir damals so unglaublich gut gefallen, dass ich mich wirklich sehr auf das neue Buch der Autorin freue und es mir daher vorbestellt hatte.
Ich hoffe es ist genauso amüsant und unterhaltend wie ihr erster Roman.





Kurzbeschreibung:
Lexie soll vor Millionen von Zuschauern heiraten, doch in letzter Sekunde flieht sie vom Set der Fernsehserie »Hafen der Ehe«. Noch im Brautkleid steigt sie in einen Flieger nach Kanada, in der Hoffnung, dort für ein paar Wochen untertauchen zu können. Neben ihr sitzt aber ausgerechnet Sean Knox, Star der berühmten Eishockeymannschaft Seattle Chinooks – deren Coach Lexies Vater ist. Kurz darauf taucht ein Foto der beiden im Internet auf, und das Chaos ist perfekt. Die Presse zieht Lexie gnadenlos durch den Schmutz, bis die beiden auf die Idee kommen, der Welt vorzuspielen, sie wären schon lange ein Liebespaar …
  




Ich lese die Bücher und besonders die "Chinooks Hockey"-Reihe von Rachel Gibson schon seit Jahren und habe mich deshalb wie eine Verrückte gefreut, als ein neuer Teil der Reihe erschienen ist.
Netterweise wurde mir dieses Exemplar als Rezensionexemplar von der Verlagsgruppe Random House und dem Bloggerportal zur Verfügung gestellt.
Ich lese es gerade, also wird die Rezension hoffentlich bald folgen xD


Kurzbeschreibung:
Even a ghost hunter like Rosie Herpin couldn’t have foreseen the fateful meeting between two mourners that has brought her so intimately close to the notorious and seductive Devlin de Vincent. Everyone in New Orleans knows he’s heir to a dark family curse that both frightens and enthralls. To the locals, Devlin is the devil. To Rosie, he’s a man who’s stoking her wildest fantasies. When a brutal attack on her friend is linked to the de Vincents, he becomes a mystery she may be risking her life to solve.

Devlin knows what he wants from this sexy and adventurous woman. But what does Rosie want from him? It’s a question that becomes more pressing—and more dangerous—when he suspects her of prying into the shadows of his past.

Now, the legends surrounding the de Vincents may not be myths at all. But if she’s to discover the truth, she must follow them straight into the arms of the man she can’t resist—the handsome devil himself.



Zu Weihnachten hatte ich bei einem Gewinnspiel von Elle Kennedy mitgemacht und mit ganz viel Glück habe ich dann je eine signierte Ausgabe von "The Deal" und "The Mistake" gewonnen.
Du glaubst gar nicht, wie glücklich ich war, als das Paket bei mir angekommen ist, da Elle Kennedy zu meinen Lieblingsautorinnen gehört, seit ich damals The Deal gelesen habe.

Thanks so much for the signed books, Elle Kennedy! I love them!



Welche Bücher sind bei dir als letztes eingezogen?
Hast du eins der Bücher schon gelesen?


2 Kommentare:

  1. Ich habe Verity innerhalb von 3 Tagen verschlungen und habe mich darin komplett verloren! Ich liebe dieses Buch *_* definitiv eins meiner Lieblingsbücher von Colleen Hoover!
    Hoffe, es wird dir auch so gut gefallen :)
    Liebe Grüße,
    Mona

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Mona,

      Freut mich das dir "Verity" so gut gefallen hat. Ich bin schon sehr gespannt darauf, obwohl ich eigentlich Thriller nicht so gerne lese. Hoffe, es gefällt mir dann genauso gut :)

      Liebe Grüße
      Sibel

      Löschen